Zamów demo!

Testuj FACT-Findera w swoim sklepie internetowym bez żadnych opłat.

FACT-Finder partnerem GROWmatica

Lider sektora ecommerce - FACT-Finder ogłosił podjęcie nowej współpracy partnerskiej z GROWMatica, zwiększając tym samym przychody i wskaźniki konwersji dla jeszcze większej liczby polskich e-sklepów.

GROWmatica to nowa, szybko rozwijająca się agencja sprzedaży, która działając na 22 rynkach, pomaga firmom z branży IT i producentom oprogramowania w generowaniu sprzedaży z rynków zagranicznych. Dzięki partnerstwu z GROWmatica, FACT-Finder będzie dalej koncentrował swoje wysiłki na najszybciej rozwijającym się rynku europejskim jakim jest Polska. Nowa współpraca wyznaczy nowe standardy w odniesieniu do istniejących, jak i nowych, klientów FACT-Finder. Możliwe to będzie dzięki doświadczonemu zespołowi składającemu się z profesjonalistów. Pierwsze działania przewidziane są na wrzesień 2015.

Spektrum polskiego handlu elektronicznego stale się poszerza, sprawiając, że FACT-Finder zaczyna postrzegać Polskę jako kluczowy rynek dla przyszłego sukcesu. Według Andreasa Drechslera (dyrektora ds. operacyjnych FACT-Finder), strategia firmy w odniesieniu do Polski będzie opierać się na uzyskaniu maksymalnego zysku sprzedawców FACT-Finder w ich pionie i oferowaniu najwyższej klasy obsługi kluczowych klientów w celu osiągnięcia wysokiego wskaźnika zadowolenia klienta.

„Przy tak dużej liczbie biznesów w zakresie handlu elektronicznego zależnych od FACT-Finder czujemy się niezwykle odpowiedzialni i zobowiązani do tego, aby wspierać ich w możliwie jak najlepszy sposób” – mówi Andreas Drechsler. „Dlatego też szukaliśmy możliwie jak najbardziej profesjonalnego partnera, zarówno pod względem wspierania istniejących klientów, jak i pobudzenia wzrostu na polskim rynku handlu elektronicznego. Mamy nadzieję na bardzo bliską i produktywną współpracę z GROWmatica.”

„Bardzo cieszy nas fakt, że naszym klientem na polskim rynku jest FACT-Finder. Naszym celem jest wzmocnienie pozycji rynkowej i nawiązanie nowych kontaktów biznesowych w imieniu FACT-Finder w sektorze ecommerce. W efekcie umożliwimy polskim konsumentom osiągnięcie własnego sukcesu sprzedażowego dzięki zastosowaniu jednego z najbardziej popularnych silników konwersji w Europie” – mówi Jakub Polkowski, współzałożyciel i dyrektor sprzedaży GROWmatica.

Przez ostatnie 14 lat FACT-Finder utrzymuje pozycję lidera na rynku europejskim w zakresie nawigacji, rozwiązań wyszukiwawczych i technologii merchandisingu. Najnowsze narzędzia FACT-Finder służące do podniesienia konwersji ecommerce obejmują personalizację użytkownika, całkowicie nowy silnik rekomendacji i istniejący optymalizator semantyczny.