Zintegrowana sprzedaż wielokanałowa

Zamów demo!

Testuj FACT-Findera w swoim sklepie internetowym bez żadnych opłat.

Dystrybucja wielokanałowa

Sprzedawaj więcej przez więcej kanałów.

"Prawie 90% konsumentów wymaga sprzedaży wielokanałowej!"


(netz98, Artykuł "Vom Multichannel Commerce zum Everywhere Commerce", strona 41)

"Obecnie 58% konsumentów łączy zakupy offline i online."


(Interone Study, The Retail Revolution, Strona 16)

Impulsy zakupowe zazwyczaj pojawiają się spontanicznie i nie zawsze jest je łatwo przewidzieć. Toteż tradycyjna forma sprzedaży jednokanałowej w sklepach stacjonarnych traci na znaczeniu na rzecz w pełni zintegrowanej, perfekcyjnie skoordynowanej strategii wielokanałowej.

  • Dzięki zwiększeniu liczby kanałów sprzedaży sprzedasz dużo więcej niż sklep stacjonarny i zwiększysz swoje szanse na rozwój.
  • Powiększasz asortyment dostępny w Twoim sklepie (również poprzez produkty long tail). Jednocześnie możesz zaoszczędzić na drogich powierzchniach sprzedażowych.
  • Inaczej niż w przypadku tradycyjnego sklepu stacjonarnego, sklep internetowy umożliwia Ci gromadzenie wielu cennych informacji o Twoich klientach. To daje Ci solidną podstawę do przygotowania indywidualnych ofert, promocji i akcji marketingowych.
  • Automatyczne moduły nieustannie zapewniają przejrzyste dane produktowe. Dzięki nim można równolegle utrzymywać wiele niezależnych kanałów sprzedaży, cały czas podążając we wcześniej określonym, głównym kierunku rozwoju Twojego biznesu.
  • Dzięki wielu kanałom sprzedaży będziesz mieć pewność, że Twoi klienci będą nadal kupować u Ciebie, nawet jeśli zmienią swoje preferencje co do sposobu robienia zakupów. Dzięki temu wszystko zostanie „w rodzinie”.

„Wielki potencjał sprzedaży detalicznej znajduje się w integracji kanałów sprzedaży. W związku z tym, rozwój sprzadaży wielokanałowej w kierunku "przyszłościowego modelu sprzedaży" nie może być zatrzymany."


(netz98, Artykuł "Vom Multichannel Commerce zum Everywhere Commerce", Strona 11)

„Od 25 do 36 procent kupujących online nie kierują się ceną przy wyborze produktu. W rzeczywistości, wygoda i duży asortyment to główne argumenty przemawiające za zakupem online.”


(Interone-Study “The Retail Revolution”, Strona 17)

Rozwiązanie używane przez liderów rynku

FACT-Finder jest europejską wiodącą platformą wyszukiwania, nawigacji i online-merchandisingu. Około 1300 sklepów internetowych korzysta z naszej technologii, wśród których znajduje się 33 z 100 największych niemieckich sieci handlowych.

  • FACT-Finder daje możliwość korzystania z gotowych szablonów interfejsów dla wszystkich standardowych systemów zarządzania sklepem internetowym i może być w łatwy sposób łączony z wieloma systemami zarządzania produktem i/lub POS.
  • FACT-Finder jest jedynym dostawcą rozwiązań dla e-commerce, który jednocześnie oferuje know-how o jakości danych. Nasz dział Data Quality zapewnia wsparcie techniczne ponad 1000 renomowanym firmom, organizacjom i urzędom.
  • Zautomatyzowane funkcjonalności zapewniają przejrzystą i spójną strukturę danych w dowolnym czasie. W związku z tym możliwe jest zarządzanie wieloma kanałami sprzedaży jednocześnie i niezależnie od siebie. Ponadto, uzyskujesz dokładny wgląd w ogólne wyniki twojej firmy.
  • Wysoko wykwalifikowany zespół ekspertów w dziedzinie Data Quality i e-commerce będzie wspierał Cię na każdym etapie rozwoju Twojego sklepu. Od wstępnych konsultacji, poprzez stworzenie koncepcji do skutecznej realizacji pomysłów – zawsze znajdziemy najlepsze i najbardziej opłacalne rozwiązanie, dopasowane do Twoich potrzeb.


“67 procent klientów jest wierna danemu sprzedawcy, nawet gdy dokonują zakupów online.”


(netz98, Artykuł "Vom Multichannel Commerce zum Everywhere Commerce", Strona 10)

Nasi klienci




Członkowstwa:




Dowiedz się co FACT-Finder może zrobić dla Ciebie!


Zadzwoń: +48 781 580 474