Witamy w dziale informacji dla mediów!

Niniejsza strona zawiera aktualne informacje prasowe FACT-Finder, a także archiwum z wcześniejszych ogłoszeń i nowinek. Zapraszamy również do zapozania się z wydarzeniami, w których zespół FACT-Finder będzie uczestniczyć.

Nasze komunikaty prasowe są dostępne do druku lub publikacji w mediach online. Uprzejmie prosimy o przesłanie informacji o publikacji. Jeśli masz pytania dotyczące komunikatu lub zawartości dowolnej strony lub jeśli chciałbyś zamówić materiały graficzne w innej rozdzielczości lub formacie, oto dane kontaktowe:


Aktualności

14.09.2015

FACT-Finder partnerem GROWmatica

Lider sektora ecommerce - FACT-Finder ogłosił podjęcie nowej współpracy partnerskiej z GROWMatica, zwiększając tym samym przychody i wskaźniki konwersji dla jeszcze większej liczby polskich e-sklepów.

28.01.2015

Tip #5 Czas to pieniądz – zarabiaj ułatwiając klientom zakupy

Implementacyjne praktyki dużych marketów spożywczo – przemysłowych, opierające się na założeniu przedłużania pobytu Klienta w sklepie poprzez wydłużanie jego ścieżki, czy też zmianę miejsc ekspozycji produktów, nie mają zastosowania w sieci. Wręcz przeciwnie...

27.01.2015

Tip #4 E-commerce kocha niezdecydowanych klientów - pozwól im to poczuć i… poznaj wartość tej miłości

Klient w sklepie internetowym nie różni się wcale tak bardzo od klienta sklepu stacjonarnego. Także online zauważamy pewne specyficzne zachowania zakupowe, uzależnione od czynników osobowościowych. Ma to duży wpływ przede wszystkim na sposób i dokładność zapoznawania się z ofertą oraz dokonywanie decyzji zakupowej.

26.01.2015

Tip #3 Dowiedz się o swoim sklepie absolutnie wszystkiego i zacznij zarabiać na tej wiedzy

Czy wiesz, które produkty wyszukiwane są najczęściej? Czy przekłada się to na ich czołowe pozycje na liście najczęściej wyświetlanych produktów oraz liście bestsellerów?Takie i wiele innych, podobnych informacji, mogą zmienić nie tylko twoje ustawienia reguł wyszukiwania, ale również…

 
Strona: 1 2 3 4 5 6 7

Artykuły i informacje prasowe

15.12.2013

Cztery sposoby na sukces w sprzedaży wielokanałowej

Przedstawienie w ciągu zaledwie kilku sekund spersonalizowanej oferty w sklepie internetowym to nie przyszłość, to teraźniejszość. Już dziś możliwe jest wyposażenie sklepu interentowego w kompetencje żywego sprzedawcy.

10.10.2013

Sześć krytycznych czynników sukcesu dla internacjonalizacji platformy e-handlu w Unii Europejskiej

Mimo utrzymujących się barier językowych między mieszkańcami Unii Europejskiej, gospodarki poszczególnych krajów Unii stopniowo scalają się.


Piszą o nas: